Kyligt men piggare

Nu för någon dag sedan slog vädret verkligen om. Nu är det lite kyligare när man är ute och även inne känner man. Vi har till och och med på värmen här inne ibland haha ;) Har väl på dagarna nu uppåt 18 max skulle jag tro. Brr... Nu är det vinter snart!

Första advent igår också och alla har väl typ julpyntat och grejat i Sverige antar jag men inte vi nej. Här finns inte advent och så men vi firar lite mer än vad man gör i en spansk familj ändå. Här är de inte såvanligt med julgran inomhus och så under julen heller så de tror jag inte vi ska ha. 

Vi har kollat igenom lite saker iaf och ska åka till ikea och köpa pepparkakasdeg och lite andra grejer så vi kan julpyssla med I och några av hennes kompisar här hemma en dag om någon vecka :) Ska bli kul! 

Vad är det för svensk julkalender i år?? Funderar på om jag ska titta på den på internet med I eller iaf så hon får titta. Kan va kul för henne att göra en gång varje dag till julafton. Om man kan se den på internet förstårs men de antar jag väl att man kan?!

Lite piggare idag så det är skönt, har orkat röra mig ur sängen, ett bra tecken har till och med ätit mat med resten av familjen och de har inte skett sedan i torsdags så det var gott. Nu börjar jag jobba om dryga halvtimmen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0