Laddar inför helgen

Fredag och vaknar upp till en riktig höstdag - grått och regn. Vi gillart väl ska jag säga. Man har en anledning till att inte gå ut haha;) Skönt det med! Just nu väntar jag på att M ska ringa så jag kan börja packa barnens kläder inför helgen. Familjen åker nämligen till Madrid i eftermiddag/kväll efter jobb och kommer hem på söndag så jag har heeela helgen för mig själv. Om det ska bli skönt?? Ehh, JAAA!!! Underbart!

Jag ska slappa, äta gott, läsa böcker, plugga spanska, sova, bada varma bad varje kväll innan läggdags, kolla på filmer, åka till Lorca och kolla in stora shoppingcentret och bara glida omkring. Åh, vad jag älskar mina ensamma helger alltså! 

Så idag tvättar jag och fixar lite för att sedan kunna packa lite och så. A sover så ska nog hoppa in i en dusch nu innan hon vaknar tror jag. 

Igår blev det som sagt paddel med Ulla och Javier och det var grymt kul. Paddel är sååå kul:) M tror jag kan bli riktigt bra om jag skulle sätta igång med träningar och sådant. Har bara spelat tre ggr och är redan väldigt duktig tydligen haha. Men det är kul :)

Annars måste jag erkänna att jag kommit in i en lite svacka när det gäller träning och sådant. Varför de vet jag inte. Har gått morgonpromenad en eller två ggr denna vecka och brukar göra det varje dag, löpning har jag inte gjort en enda gång tror jag, i söndags var det väl senaste gången. Aja, det får det bli ändring på redan ikväll eller efter helgen! Det återstår att se. 

I´m off! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0