Längsta fredagen hittills

Gud va jag INTE mår bra idag! Vaknade och var seg och konstig och kände för inget annat än att ligga kvar i sängen men nej då, upp, leka och fixa med barnen och sedan lekparken en sväng men efter det tog det stopp för mig. Väl hemma igen satte jag I framför en film och A somnade och jag la mig i sängen och där har jag typ legat hela dagen och gör det fortfarande. 

Ont i magen, huvudet och hela kroppen ömmar. Som det gör när man har feber och så typ ni vet. För feber de hade den minsta och jag i morse och nu har jag fått lite igen. Inge kul inge kul. Känns som den här dagen aldrig kommer ta slut. Kl är ju liksom bara sju. 

Har badat er varmt bad för att jag frös så mkt och nu tagit på mig de tjockaste kläderna jag har typ och ligger i min säng under täcket och gör absolut inget. Jo, jag dricker lite te för att få lite extra värme. Kommer typ inte röra mig från sängen mer idag.

Känner mig svag också för har inget sug efter mat eller något alls. Har ätit några spaghettisar och lite köttfärssås idag men det var inte mkt som gick ner där inte. Får se om detta håller i sig eller om jag blir piggare. Det är ju helg nu och då vill jag ju inte ligga som en sjukling och ha mig hela tiden!

Nu ska jag återgå till boken igen. Kvinna i grönt heter den!

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: michaela

klart du ska! vi kan ha twilight maraton när den också har kommit ut :)



åh så bra. kan snart räkna ner :) puss

2011-11-25 @ 20:46:39
URL: http://miiichaelapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0