Lördag

och imorn söndag är det första advent! Shit säger jag bara, snart är denna månaden också förbi! 

Eftersom jag ligger sjuk idag lyckades jag somna några timmar förrut så är lite piggare nu när jag vaknade. Skönt! Dock så kommer det väl bara hålla i sig ett tag men ändå. Eftersom att jag inte får i mig någon mat (ingen aptit) så har jag nu gjort egen vätskeersättning som jag dricker! 

När M och jag spelade padel i torsdags sa Javier att han kunde prata med damlaget i Lorca om jag vill spela/träna lite där! Fotboll alltså. Så e gjorde han tydligen för nu när R kom hem från jobbet hade han fått ett samtal från klubben och de vill träffa mig så imorn om jag är skapligt pigg åker vi nog och kollar när de spelar match mot Almeria. Ingen aning om hur det kommer bli eftersom att det är en bit att åka och jag jobbar och så men får se. Någon gång kanske man kan träna. vore kul! 

De åker och spelar matcher överallt typ, till Mallorca och så också. Men får se som sagt. 

Nu ska jag lägga mig i ett bad idag igen! Är frusen så det är något jag behöver göra. Tar med mig boken idag också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0