Måndag

Måndag och ny vecka. Idag har A och jag inte gjort mkt alls för stackarn är sjuk, feber och diarre sedan några dagar tillbaka så det blir mkt blöjbyten och sånt äcklgit nu. Men får gosa mkt med henne nu iaf när hon är lugn så jag klagar inte. Vi ligger i soffan och slappar och har oss. 

I är även hemma och jag har börja jobba nu igen då jag jobbar kväll, ska göra omelett med korv till I sedan och efter det ska hon och jag lägga oss i badkaret och kolla på tecknat och sedan är det sovdags för henne. Tar tecknat i badkaret ist för i soffan ikväll. ska bli skönt för det är kallt haha. 

Bara hoppas jag lyckas få A i säng och att hon somnar och inte gråter, igår somnade hon efter mig typ runt 01 eller något för hon grät och grät och grät och grät för hon har väl ont i magen eller någe sånt. 



Kommentarer
Postat av: Linn

- Skönt att höra!

Jo samma här :)

2011-11-14 @ 18:54:25
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Emma

Haha ohnej. Fy. finns många som är 1000 gånger bättre. ;) Men tack! ;D



Haha, nä men det tycker jag du ska göra. Nackdelen är väl det att det är svindyrt där. Men det ser ju så himla fint ut! :)



kram!

2011-11-14 @ 21:38:09
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0