Martes

Då var det alltså tisdag och har bara lite mer än två timmars jobb kvar denna dag. Har inte gjort mkt alls idag, har vart lite sådär och magen har gnällt lite, antagligen för att den är hungrig eller något. Jag är då iaf absolut inte sugen på mat. Vet inte varför men det känns inget lockande att öppna kylskåpet, iaf inte att ställa sig och laga mat.

Därför var det tur för mig att R åkte till Barcelona imorse, då gjorde jag mig bara lite sallad nu, det känns lite bättre än mat. Det står lite fisk sedan någon dag i kylen men fisk är jag absolut inte sugen på ska jag säga er. Hoppas min aptit kommer tillbaka snarast!

Imorn, onsdag och lediga M och jag. Tror vi därför tar och styr bilen mot vårt kära IKEA! Sugna på pepparkakor som alla andra typ haha. Ska leta lite till barnens pysseldag som vi ska ha om någon vecka också. Så vore kul att komma iväg dit och göra någe sånt :) Tennis blir det iaf inte. Har inte rört mig knappt från sängen sedan i fredags så har ingen ork att ens gå till affären och handla vatten.

Har blivit snorig nu igen med bara för A nyser och snorar mig rakt i ansiktet varje dag så då blir man ju inte annat än smittad så nu ska jag se till att bli helt bra och ta tag i träningen igen.

Nu ska jag slappa de två sista timmarna innan I är hemma för då blir det liv i luckan ska jag lova er. Btw. så bestämde hon att vi två ska ha pyjamasparty någon gång bara för att de hade de på Bob Esponja igår på tv:n haha. Men de vore ju mysigt så de sa jag att jag skulle fixa :)

Rörigt inlägg men så blir det ibland. Hej hopp!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0