Mästerkocken har briljerat igen

Vaknar upp efter en natt med god sömn och blir glad när jag drar upp "vad det nu heter" den där grejen som finns för alla fönster och dörrar i Spanien och ser att det är klarblå himmel och solen redan skiner. Då kan man inte bli annat än glad, morgonpromenaden blev i t-shirt och de va varmt! 

Väl hemma tog jag min frukost som idag var frukt och satte mig ute och läste i min bok och det var så varmt så jag tog på mig bikinin och satte mig. Hur underbart tror ni inte det var då?? Mitten av november snart och bara 1,5 månad kvar till julafton. Det känns konstigt måste jag säga er. Känns som det är mitt i sommaren idag. Annars iaf inte som att det är så kort tid kvar till jul då man inte har någon julkänsla här direkt. 

Där ute satt jag iaf dryga timme och lyckades få lite färg men den har väl redan försvunnit men ändå. Det var grymt skönt ska jag säga er. 

Har briljerat i köket idag IGEN! haha. Nej men gjorde en favorit i repris och det blev lika gott denna gång. Kycklinggryta med spaghetti. :)

Ska snart traska upp till skolan och hämta hem I och sedan ska jag vila lite för att orka ge mig ut på en löprunda senare under kvällen. Känns som det var ett tag sedan nu men det var inte så himla länge sedan. 

Dåligt med bilder senaste tiden så sllänger in en random!


På min älskade kusin och mig för några år sedan. har jag tur så får jag kanske fira nyår med henne här i Spanien i år :) Håller alla tummar för det! 


Kommentarer
Postat av: Sara

HADE VARIT PERFEKT!!! <3

2011-11-12 @ 16:09:58
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0