Några timmar i ensamheten

Har vart ensam i 4,5 timma nu och familjen har inte ens kommit fram till Madrid än. Jag har pratat med pappa och Helené på skype, ätit middag, kollar Sex and the City och läst lite i boken. En hel del alltså. Har även vart och köpt lite god frukt så sitter nu och smaskar på vindruvor. 

Ska kolla lite till på tv innan jag tappar upp ett varmt bad och lägger mig där någon timme med boken för att sedan krypa ner i sängen. Fryser massa nu så filten har åkt på och det är riktigt gött.

Ja, alla undrar säkert vad det är för fel på mig när jag säger att jag fryser för då frågar alla hur varmt/kallt det är och då säger jag ca 15-18 grader och ja, det är kallt för att va här så man får säga att man fryser. Men fattar inte riktigt hur jag ska klara mig när jag kommer till Sverige. Brr.. För det kan väl fortfarande va minusgrader i februari eller?? Har ingen aning längre känner jag!

Nu är reklampausen slut så nu blire mer Sex and the city! :)

Kommentarer
Postat av: Carruuu

de ska bygga ett helt nytt, en bit bort som ska bli ett av världens största och modernaste varuhus. hahah. jösses. kommer bli ungefärg 3 gånger så stort :)

2011-11-19 @ 10:24:17
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0