Paddel

Åhh va kul jag ska spela paddel med Martina ikväll mot Ulla och Javier! :) Rodrigo kom hem och undrade om jag kunde/ville spela ist för honom då han fortfarande har ont i knät. Så kul, laddad till tusen. Det var senast igår jag spelade det så det va tur jag tränade för andra gången igår haha. 

Springer iväg och hämtar I om dryga timman efter det kör vi lekparken en sväng innan vi far bortåt för träning :D

A har sovit typ hela dagen idag så jag har tagit fram spanskaböckerna och fått för mig att jag ska plugga lite i dem nu igen. Kul nu när man tittar tillbaka på det första kapitlet man tkt var så himla svårt när man satt där första dagen och aldrig hade läst spanska. Det är skitlätt nu ju haha. 



Kommentarer
Postat av: Carruuu

sv: det stämmer! :) jag jobbar på IKEA i Åsane, jobbar med varuuppackningen på textil, bad och kök :) hihi ja det är kul faktiskt! personalen är urtrevlig!

2011-11-17 @ 16:36:01
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0