Regn, regn och åter regn

Regnade igår och de regnar idag just nu! Har regnat massa under natten. Vi älskar detta vädret jusdt nu känner vi :) Så himla härligt! En anledning till att gosa ner sig i mysiga kläder och bara softa hela dagen. Blir bättre att det är fredag idag också :) Ändå så har denna vecka gått så fort och de har vart fredag nästan varje dag har de känts som! Idag är de sista dagen på M:s mamma.

Vad vi ska hitta på idag vet jag inte, kolla tv/film, laga mat typ. Lugn dag! Har sovit så himla skönt i natt. Man sover bra när det regnar fick jag höra i morse. Stämmer det?? 


Kommentarer
Postat av: michaela

Ja kom hem så åker vi var som :)



haha jag får välja ut mig en telefon, de visste ju inte vad jag ville ha för någon ;)



puss

2011-11-05 @ 16:37:40
URL: http://miiichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0