Shit va kallt!

Gud vad jag har frusit idag. M tog med A till doktorn och då gick I och jag till lekparken och har inte frusit så mkt som jag gjorde då sedan jag va hemma i julas, (snart ett år sedan). Herregud va kallt. Och nu ska de bli kallare och kallare också typ max 18-20 om dagarna och minst typ 10-14 eller någe det är askallt.

Vi kanske hade 18 idag, skönt var det då inte. En timma klarade jag att stå ut efter det sprang vi typ hem och hoppade i ett varmt bad båda två och lekte lite med leksakerna. Nu har hon ätit och kollat lite tecknat och till och med somnat och jag sitter och väntar på att resten av familjen ska komma hem. 

Imorn jobbar jag eftermiddag men vad gör väl det är jag hinner göra saker innan på dagen. Inte så mkt. Familjen ska troligtvis åka till Madrid i helgen så ensam hemma hoppas jag :) Fan va skönt isf :D haha.

Nu ska jag klicka runt lite och se om det är någe att ha på tv:n antagligen blir det Supernanny eller Sex and the City.
Ciao


Kommentarer
Postat av: Emma

Skämtar du! Jag skulle göra vad som för 18 grader här nu, haha!



Ja, men ärligt talat, primark är inte alls dåligt ju! ;D Sedan även om man inte skulle hitta något (vilket man alltid gör. Går inte kommma tomhänt hem därifrån) så är det ju kul att bara gå omkring i affären ;) Kul att de har det i Spanien också! :D



2011-11-15 @ 21:49:01
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, visst är det helt puckat! Och påsarna är ju verkligen STORA. Ska man bara ställa ifrån sig påsen någonstans då eller.. haha. De har nog inte riktigt tänkt till ordentligt. Eller så är det dä de har. Bara vi som är tröga ^^ Nädå ;)

2011-11-16 @ 10:15:23
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0