Sista minuten

Ja, ni kanske märker att jag är sugen på att resa haha. Det stämmer helt, assugen. Speciellt nu när vi har lite fint och så ibland om dagarna :) Det var ju ändå typ tre månader sedan jag va på stranden. Shit, aslänge från att va där varje dag typ ;)



Men nu är det så iaf att jag vill åka till Dubai, gör jag inte det i mars som jag är sugen på så kommer jag åka dit någon gång iaf har jag tänkt. Hade inget att göra så kollade in på lite olika sidor på sista minuten för att se om det finns något i slutet av feb/mars men än har det inte kommit upp. 

Kollade då lite bara för att se va det kostar ungefär. Och jag har aldrig vågat åka ospecificerat men skulle lätt våga göra det nu tror jag. Har bott på så konstiga ställen och äckliga och allt och så lite tid som man spenderar på hotell så va fan gör det? Har man tur kan man till och med komma på ett skitfint så man vet ju aldrig. Värt att prova har jag kommit fram till alltså. 

Det finns resor till Jordanien, Egypten, Gran Canaria m.m. Ospecificerat i 7 eller 14 dagar är det vanligaste och det finns för under 2000 hur gött är inte det då?? Det ska jag lätt satsa på när jag kommer hem. Är det någon som är sugen på att hänga med utomlands i början av mars så äre bara hojta till för jag ska åka iaf :) Men då vet ni vad som gäller ospecificerat, en överraskning och se vart man hamnar :) Man får bara göra det bästa av situationen helt enkelt. 



Kommentarer
Postat av: Saraaaaaaa

jag hänger på ;)

2011-11-18 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0