Sjuk

Lördag och jag har fortfarande inte rört mig ur sängen mer än en min då jag gick på toa. Har kollat ytterligare några avsnitt av 90210 och läst några kapitel ur boken men det är jobbigt att läsa. Skönast att bara ligga i sängen, lyssna på musik eller kolla på serier. 

Usch, inge kul att va sju, speciellt inte nu när det verkar vara ganska så fint väder ute både igår och idag! Men så är det, kommer väl fler dagar antar jag. 

Nu ska jag skriva som alla andra gör när de är sjuka. Det skulle inte vart fel att va hemma, alltså hemma hemma i Sverige för min del hos pappa och få allt serverat. Just nu skulle jag ge nästan vad som helst för en stor fet påse med karamellkungens lösgodis. En himla massans lakrits. Och bara massa godsaker men nej, nu är det så att den möjligheten finns inte. Ist ligger jag här med barn som skriker och har sig haha. Men de går de också!

Tur att jag sparat en påse med turkiska peppar som jag fick av M:s mamma när hon var här. Extra gott nu! :) Nu ska jag ta stoppa in lurarna i öronen och lyssna på Gavin DeGraws nya album som är såååå bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0