Sol och värme

har vi haft nu i två dagar och det är så skönt :) Nu när solen inte är framme och värmer lika ofta så är det underbart när den tittar fram. Då ger man sig ut på dirren. 

Idag tog jag sovmorgon till lite innan tio, käkade frukost och traskade mot Ulla för att spela tennis i nästan två timmar med solen stekande rätt i ansiktet, inte fel hörrni! Därefter fick jag se deras lägenhet för hon körde hem mig och så lånade jag med mig åtta böcker hem så nu har jag att läsa ett tag haha. Ska bli skönt :) alla verkar så bra också! 

Åt mat, tog en kort siesta på ca 40 min och lekte sedan lite med A innan de andra tre gick till lekparken. Jag stannade hemma för lite egentid och slapp. Nu är solen på väg ner snart och då blir det kyligt direkt. I natt frös jag så mkt så var tvungen att gå upp och ta på mig strumpor. haha. så äre! 


Igår kväll var jag ute och sprang och i skogen/uppe på bergen/på stranden typ. Ashärligt! :) Härlgi löprunda jag hittade där. Den blir de fler gånger. 

Imorn är det torsdag och då blir det lite lugnare när det gäller träning, kör en morgonpromenad och lite styrka bara. Tror jag iaf!

Nu ska jag skypea med Sverige lite! Ha de bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0