Sommar sommar sommar

Känns verkligen som att det är sommar när solen lyser och det är så varmt så jag sitter ute på terrassen i bikini och läser böcker, inte helt fel. :) Me like! Ta vara på solen för snart blir det sämre antar jag.

Efter att ha suttit ute ett tag fixade jag mat - lasagne och de blev grymt god, precis ätit två stora portioner! Man får äta mkt när man gör sin favvorätt! Den blev extremt god idag vet inte varför men det belv den iaf haha. R kommer snart hem på lunch antar jag.

Själv ska jag ta på mig kläder och fixa mellanmål eller vad det heter på svenska åt barnen och sedan hämtar vi I tidigt i skolan idag och går bort till köpcentret för att leka lite i bollarna och det som finns där. Sedan åker vi med M hem när hon slutar jobbar runt 18.

En liten efterrätt nu sedan är jag på G! Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha i solen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0