Sommarkänslor

Idag är det ytterligare en fin dag här i Aguilas. Solen skiner och det bränner verkligen på. Jag började med sovmorgon till tio sedan gick jag bort till Ulla för 2 timmars tennis som idag blev en timme paddel och en timma tennis. 

Jag älskar verkligen att spela paddel, hur kul som helst :) Kul att man måste tänka så mkt eftersom att man får slå på väggarna och allt sånt. Ja det gillar jag. Kommer bli fler sådana träningar ska jag säga er :)

Har stått och spelat i två timmar med solen rätt i ansiktet och framsidan av kroppen och detta har såklart resluterat i värsting brännan haha. Nej inte riktigt men har märken efter mina kort, korta short och mitt linne. Men vad gör väl det, underbart med sol och värme :) 

På vägen dit gick jag längst strandpromenaderna och havet var helt still och så klart. Det så härligt och hur skönt som helst ut men antagligen är det skitkallt haha. 

Nu väntar jag på att maten ska bli klar sedan börjar jag jobba om dryga timman. Men det blir lugnt, ska kolla fotboll som är på tv. Sverige - England och sedan bara slappa eftersom att I kommer följa med en kompis hem efter skolan. Aset gött ska jag säga er :) Blir alltså mys med bebis idag :)

Senare idag kommer bilder och jag LOVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0