Svensk låt

När jag var inne på Blanco igår börjar de helt plötsligt spela en svensk låt. Tror inte jag har hört den innan men svensk var det iaf. Det snurrar i min skalle eller något sånt. Kändes lite konstigt när jag stod där och hörde de bara haha.

Antar att ni som läser det tänker är hon efter eller, har hon aldrig hört den låten, den spelas ju typ hela tiden. Då kan jag bara säga till er att JAA, jag är efter har ingen koll på nya låtar, ingen koll på Sverige över huvudtaget.  

Ja, det går inte att missa när familjen kommer hem heller, gråt och skrik och allt verkligen. Men kul också :) Nu ska jag vänta och se på Pernilla loggar in på skype snart sedan blir det slapp i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0