Tankar och funderingar

Har fått lite frågor av olika person under tiden här om hur det är att bo i Spanien, jobba som aupair, bo så långt hemifrån familj och vänner, vad man äter, skillnader på Sverige och Spanien och mkt mkt mer! Allt från folk som ska göra skolarbeten till intervjuer och sånt.

Därför har jag börjat tänka på att kanske fixa en reseblogg där jag BARA skriver när jag är ute och reser, korta som långa resor. Resor till någon plats i Sverige eller utomlands. Då har jag tänkt att försöka skriva så mkt som möjligt om den staden/det landet jag är i och ge tips på olika saker man bör tänka på, hur jag upplevde stället och vad jag tyckte m.m. Lite mer i den stilen. Vad tror ni om det?

Så får se om jag sätter mig och pillar lite på ny blogg och så en dag. Isf så kommer jag börja att skriva i den nästa år så har typ 2 månader på mig att fixa och trixa lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0