Tatuering

Söndag den 6 nov och jag är ensam hemma och då är man alltid överlycklig ska jag säga er :) Skypeat med moster Ann en snabbis nu och ska hoppa in i duschen (fryser om fötterna) och sedan ska jag klä mig varmt och gå (ev. ta taxi pga. storm typ) till köpcentret och kolla runt lite och slappa och ha de bra för mig själv. 

Efter de hem äta god mat och ikväll ska jag lägga mig i ett varmt bad och kolla film och bada slappa, då är man ledig verkligen! 

Många som vill se de nya tatueringarna och slänger in en dålig bild på en av de nu, den andra kommer senare eller någon annan dag har ingen bild på den än. 


Nu ska jag hoppa in i duschen. De som är bra är att solen skiner idag iaf så lite varmare än de vart de senaste dagarna hoppas jag på :) Ha en bra dag! 


Kommentarer
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

Vad önskar du dej i julklapp?! =)

Om du inte vet kan du fråga om jag kan göra ett inlägg om julklappstips :)<3



Ställ gärna massor frågor i min blogg :D<3

2011-11-06 @ 12:59:01
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0