Tyst och lugnt

Nu precis åkte familjen iväg och det är så tyst och skönt nu och så kommer det förbli hela helgen fram till söndag. Hur underbart är det inte då liksom. Jag älsker´t! 

Ligger i sängen och funderar på vad jag ska äta för middag idag. Måste ju äta något jag verkligen vill ha och som är gott! Ska iaf ta på mig ett par skor och springa ner till fruktaffären och köpa aset goda vindruvor som jag kan smaska på under kvällen. Sedan blire att prata på skype med några från Sverige innan jag gosar ner mig i soffan med filtar och M:s tofflor och bara göttar mig framför någon film. 

Efter det hoppar jag i badet med boken och läser några kaptiel innan jag kryper ner i sängen för att vara utvilad till morgondagen då jag ska försöka hoppa på en buss som kan ta mig till shoppingcentret i Lorca. Men det ska nog gå bra. Jag är ute efter en jacka då jag inte har någon tjockare och det är kallt nu och ett par tofflor så jag slipper nöta ut M:s haha. 

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Carrouu

ja okej! det är världens näst minsta varuhus, så just nu håller de på att bygga ett nytt, som ska bli klart i april :) ja, från centrum tar det ca 25 min med buss till Åsane. Helt ok! :)

2011-11-18 @ 18:13:40
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0