Lördag 12 november

Lördag och lite mulet idag men vad gör väl det? Vi är ju trots allt inne i mitten av november så det är ju normalt. Nu har A fått diarré och I feber och de andra två är allmänt trötta och sega pga. för lite sömn och så vidare. Så är det att ha barn hörrni. Räkna inte med att ni får sova ut förrän barnen är tonåringar typ ;) 

Jag gick ut på en promenad för ut iaf. Det gjorde jag enbart för att jag kände mig lite frusen och ville duscha och det känns ju onödigt att duscha bara för att duscha så då tänkte jag att jag skulle svetta ner mig lite innan så varför inte ge sig ut då liksom?? 

Åt mat och sedan dess har jag slappt på rummet och målat lite med I. Har även hunnit med att skypea med Marie :)

<3 Idag är det 12 november och idag skulle världens bästa mamma fyllt år. Tänker på henne extra mkt idag! <3

På tal om något helt annat så kommer jag säkert missa min bästa kusins födelsedag (även detta år). Illa av mig! Va inte hemma när hon fyllde 20 detta år och inte när hon fyller 21 nästa år. Därför har jag idag bestämt med henne att när jag kommer hem ska jag bjuda henne på tre rättersmiddag och presenter och massa mys bara hon och jag. Det ser jag fram emot! Längtar verkligen! :) 


<3



Kommentarer
Postat av: sara

ååååh längtar också!! kan det inte gå lite snabbt nu då :D älskar dig <3

2011-11-12 @ 18:13:47
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0