Varmt bad

kan vara det bästa som finns att fylla badkaret med kokhett vatten och sedan ligga där ett bra tag med bok eller framför någon serie. Det är min nya favvo nu när det börjar bli kallt och dant. Älsker´t helt enkelt.

Idag la jag mig där med I och vi mös framför Bob Esponja. Helt plötsligt kommer R hem och vågade nästan inte öppna dörren till badrummet sa han haha. Ingen fara då jag badar i bikini bara för att vi inte låser eller något. Måste ju höra om lilltjejen vaknar och så med. 

Efter det två sagor för I och sedan sov hon gott. Jag sitter i soffan med R nu och kollar tv. M kommer hem om dryga halvtimmen. Så ja, lugn vanlig kväll. 

Har skypeat med Moa som befinner sig i Marbella en gång till för några veckors spanskaplugg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0