Ytterligare ett besök i "Sverige"

Det var inte helt fel ute i solen förut. Lite lättare klädd också men inte för mkt då jag inte är 100% än. Men härligt iaf men vad slut jag va när vi kom tillbaka hit eller. Har inte rört på mig mkt länge nu så det var jobbigt. Blev serverad med macka och te och sedan la jag mig i sängen och kollade ett avsnitt 90210.

Nu ska jag ställa mig i duschen och sedan intar jag soffan för resten av kvällen och läggdags blir det tidigt ikväll för imorn väntar IKEA :) tjohoo, va kul! :) Ja, man kan va väldigt glad för IKEA, vad är det typ 3-5 gången jag besöker ett IKEA sedan jag flyttade okt förra året haha. Men det är kul! :) Lite svensk känsla får man då verkligen!

Man läser alla roliga skyltar som står på väggarna hur vi uttalar hejdå och så står de va fika och allt är haha. Kul att man känner sig lite hemma då ;)


IKEA på Gran Canaria! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0