230 dagar

De låter mkt när man säger att jag har vart här i 230 dagar! Låter som flera år typ men nej då! Men va kul jag har haft och vad mkt jag lärt mig om barn, familjeliv, mig själv och mkt mkt mer! Kul kul helt enkelt och bra att ha med sig! För någon gång kanske det är dags för mig att ha ett barn, vem vet?! 


Fredagkväll och de menas fredagsmys och nu ska vi snart käka middag, de blir lite smått plock idag av skinkor, ost, sallad, chips, pan con tomate och sånt blandat mumsigt och såklart ett gott röd vin till det! Efter blir det att inta soffan och fåtöljerna och se film som R har hyrt idag! Idag är det Black Swan och den tkr jag inte så jättemkt om men de går att se iaf, lite äcklig har jag för mig om att den var. 

Ne, nu ska jag kika runt här lite innan det är dags att inta middagen! Ha en bra kväll folket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0