Åhh va underbart!

Har haft en toppendag verkligen! Började med en sväng till stan för att kolla läget lite och känna va jag va sugen på att äta och efter ett tag kände jag att jag ville ha tacos så de va bara till att fixa de grejer som saknades och sedan hemåt för att börja laga. Hur gott var det inte då?? Har inte ätit det sedan Ida va här så det satt fint måste jag säga! 

Efterår snackade jag med Deb på skype och det var evigheter sedan så det va också en av dagens höjdpunkter :) Mkt trevligt! Ser fram tills vi ses nästa år:) då är det vi som gör Umeå osäkert haha ;)

Efter det slappade jag lite och sedan tog jag på mig löparkläderna och gav mig ut på en promenad/joggingrunda för att sedan hoppa i ett varmt badkar kolla på Partaj och bara ha det gött! Nu en timme senare är jag nybadad/nyduschad och avslappnad och väntar på att familjen ska komma hem. Antar att det kommer om ett tag! Då är det full rulle igen. 

Kände att jag verkligen behövde detta! Bara ligga i badkaret och njuta var helt underbart! Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på något och äta vindruvor som jag köpte förut också, hur goda som helst! Kan va de godaste jag ätit i hela mitt liv typ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0