Ännu en helg på ingång!

Fredag och jag känner mig jättepigg :) Kanon där! Hade tagit på mig kläder och fixat allt och va redo att ta A byta blöja och ta på henne kläder för att sedan ge mig ut på morgonpromenad men nej då, har fortfarande inte kommit ut då A hade somnat i sin stol framför tv:n så hon sitter och sover där nu. Så söööt alltså! 

Hoppas hon vaknar snart, har lite jag skulle behöva göra idag. Ska gå till Mercadona för vi har slut på vatten, toapapper och lite sånt och sedan ska jag hem och lämna de och traska vidare åt andra hållet inåt stan för att se om en affär där har så man kan skriva ut papper och sånt. Om inte får jag ringa R när jag kommer hem så han får hjälpa mig med det! Men får se hur mkt jag hinner, beroende på hur länge hon sover. Måste även leta frimärken, orkar inte gå till posten och köpa de men får se hur de blir med det. 

Sedan ska jag laga mat också haha. Känns som jag har mkt att göra men om några timmar sitter jag här igen och tkr jag har gjort så himla mkt saker och kl är inte mkt alls. Vid tolv igår hade jag dammsugat och moppat golven, morgonpromenad + styrka, lagat mat och gett A mat och duschat och allt detta på två timmar. Inte illa!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0