Barnkläder

Har som sagt plockat och fixat i barnens garderob lite den här veckan och de är så himla kul med barnkläder, så himla små och söta. Igår hittade jag ännu mer som I har haft och som A kan ha nu och de var så mkt söta tjocka tröjor och sådana där med jättegosigt material ni vet? Gud det gillar jag!

Det som är ännu roligare är att det är jag som får klä på A varje dag också och så, tkr det är skitkul :) Nu under sommaren har hon ju bar i stort sett haft på sig blöja men nu så när det är svalare ska de bli grymt kul! :) Lika så att jag tycker att det ska bli kul att själv kunna klä på sig lite kläder. Har lite nya saker jag ännu inte haft så. 

Idag, lördag 1 oktober. Shit! Jag har suttit ute i solen och kollat i tidningar på massa fina hus runt om över världen. A sover och de andra är och spelar golf. 

Oktober - fem helger och fem måndagar! Det är absolut inte ofta det händer! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0