Bröllop

Lördag och mitten av oktober och ja sa de förut, vädret är galet. Högsommar men R har tydligen hört att imorn vänder det och blir kallare så får se om de stämmer eller inte. Återstår att se! 

Ätit cocido idag med blandning av kött, grisfett, morot, potatis och lite sådana saker! Mumsigt! Nu ligger jag i sängen och har inte sovit siesta så idag är jag pigg haha. M jobbar, A sover och R och I åkte precis iväg på bröllop det var någon överraskning till I där eftersom att hennes lärare skulle gifta sig och bla bla bla. Hängde inte ritkgit med men men får se.

Jag ska kolla om jag hittar någe att se på här, har ju några serier jag följer så stänger på något av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0