Ensam hemma

Lördag, jag har sovit länge, familjen åkte precis iväg mot Alicantes flygplats och jag är ensam hemma fram till ikväll någon gång :) Hur skönt ska inte det bli då?? ASSKÖNT! 

Jag ska nu fixa mig lite och gå längst stranden bort mot centrum och bara titta lite och så. Har inte tänkt gå ändå bort till köpcentret men vem vet kanske hamnar där iaf! Sedan ska jag laga någon mat och bara slappa och så blir de träning ikväll med något. Får se va jag känner för att göra! 

Underbart att va lite själv iaf var ett tag sedan! Hoppas även hinna med att snacka med lite folk hemifrån på skype då det var ett tag sedan.

Ha en bra dag! Fortsätter att fixa och drar mig och sätter mig på en mysig uteservering med en filt och myser! Kanon känner jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0