.

Igår såg vi på en bra film som jag inte kommer ihåg vad den heter men bra var den iaf men va trötta vi va! Stängde inte på den förrän halv tolv så vi satt och halvsov allihopa och det var riktigt jobbigt att hålla ögonen öppna men jag klarade de hela film i två timmar. 

Idag satte jag mig ute och läste lite i boken när jag vaknade och sedan slängde jag på mig löparkläderna och gav mig ut på en runda ett tag. Nu ha jag duschat och ligger i sängen. Vi ska snart äta mat och det luktar mkt mkt gott :) Resten av dagen blir lika lugn som helgen har varit antar jag mendet gör mej då inget! ska försöka få min naglar målade idag, har inte haft nagellack på säkert två veckor eller något nu och det är inte likt mig haha. 

Nu ropar de, snart dags för mat! Ha en fortsatt bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0