Fiesta

Fiestadag och alla i familjen har vart hemma hela dagen och bara slappat och inte gjort någe alls typ. Jag var grymt trött när kl ringde och tog mig bortåt ulla för tennis och spelade ett tag med en pappa och hans barn som var där. Grymt kul! Cyklade hemåt, duschade och däckade i sängen. Helt slutkörd. Hängde med M och handlade mat och lite och käkade sedan gott :)

Däckade efter maten också och vaknade för ett tag sedan. Shit helt slut i kroppen verkligen. Ska sätta mig ute med frukt och bok nu och ha de bra innan de blir slökväll i soffan. Imorn äre dags för lång jobbdag så måste ladda ;)



Kommentarer
Postat av: Carrouu

åh, billigt lördagsgodis lät ju inte fel ;) Vad är det mer som vi bara inte får missa? Vad ska vi göra, se eller äta? :) Tips vore kul!



Jag skulle vilja åka som au pair till antingen England eller till ett varmare klimat, Spanien som du är i låter ju inte alls illa! Skulle egentligen kunna åka vart som helst tror jag. Förstår att det kommer bli tufft att lämna dem, ni har ju fått så fina relationer nu kan jag tänka mig. Du får besöka dem senare igen! :)

2011-10-12 @ 22:10:29
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: michaela

ja jag längtar tillbaka :) haha vilken fråga, vad rolig du är ;) puss

2011-10-13 @ 18:44:54
URL: http://miiichaelapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0