Försommar

Tänkte på en sak när jag va ute och gick en sväng för några dagar sedan. Nu är det skönt ute här, blåser de till lite på kvällarna fryser man och lite så. Tänkte att det känns precis som försommaren i Sverige ni vet när solen är framme och man tycker det är så varmt och klär av sig lite lätt och till slut sitter man ute och försöker få lite färg på sin bleka kropp och så fort de blåser till fryser man haha. Så är det här nu typ! Jag älskar det! 

Igår när vi va i lekparken höll jag på att fysa ihjäl typ så när jag kom hem tog jag på mig långärmad tröja och gav mig ut på en löprunda! Gick mkt lätt så det var nice, sprang längst strandpromenaden och kände fan va jag trivs bra så här! 

Nu är de helg igen och familjen är på golfträningen och jag ligger i sängen och funderar på vad jag ska göra nu några timmar innan de kommer hem men kommer inte på något. Så de blir väl en promenad och lite slapp kanske. De har med sig A de här gången så jag är helt själv vilket är skönt då det vart två långa sista dagar här nu denna veckan.
Ikväll ska jag försöka få med mig I till frisören då hennes hår är som ett fågelbo, måste kapas lite alltså! Får se om jag lyckas eller inte! 

Om en vecka får vi besök av M:s mamma! Då är de fullt hus och full rulle igen haha. ska bli trevligt att träffa henne!

Nu ska jag komma en bit på vägen och klä på mig och borsta tänderna och så iaf! Får se va som händer på förmiddagen! Ha en bra helg!! 



Kommentarer
Postat av: Emma

jaså, haha! Jag var trött när jag läste det igår ;)

Då är jag med ;D



kram!

2011-10-22 @ 12:05:27
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0