Hårfix

Imorse fick jag för mig att det är dags att klippa och färgar håret igen så gick till närmsta frisörsalongen och beställde tid tills imornförmiddag så 10.30 är de klippning och slingning som gäller! 

Annars idag har jag och A vart och gått en sväng på stan och bara slappat, tvättat, lagat mat och så. Nu ska vi snart gå och hämta I och sedan gå till en lekpark som är inne i stan för lite omväxling! 

Dagens händelse: Badade A efter att hon käkat mat och kex då hon hade kex precis över allt från topp till tå. När jag skulle slänga i lite shampoo och grejer så ser jag att hon har bajsat i badkaret, fan va äckligt alltså! Korven hade fastnat på den stolen hon sitter i och så flöt de omkring mindre bitar i hela vattnet!! Usch och fy och blä!! Bara tömma badkaret på vattnet och sedan tvätta rumpan och allt och skölja av henne i duschen så var hon fräsch iaf haha. Men de har inte hänt innan så ;)



Kommentarer
Postat av: Inga

Sv; Men hur kan du haft sommar så länge :o ? Har du rest runt eller bor du inte i Sverige :) ?

2011-10-20 @ 20:26:25
URL: http://kovacevic.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0