Härlig bildbomb

Satt och bläddrade igenom alla bilder på datorn nyss och kom till alla bilder från Gran Canaria där jag befann mig för ett år sedan så nu kommer de en drös med roliga och konstiga bilder från de tre månaderna där! Titta, skratta och njut för de gör jag! 






Skönsång

THE boat!

Tacokvällar


Knäppa hemkomster tidiga mornar efter utgång


Brandövning


Pepparkaksbak


Mexicankväll


Luciafirande


Sång på repeat


Farliga fyllefall


Cocosyoghurtar vid alla tidpunkter på dygnet


Två sorters uppladdning inför kommande utgång


Fyllemat i mängder


Udda sovplatser


Tv-tittande


Udda rökpauser


Korv på IKEA


Osköna sovställningar


Lek i sanden

Det var inte lätt att välja ut några bilder av alla de jag har men här har ni några iaf! Nu ska jag sova! Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Inga

Håå man bli ju inte lite sugen på sommaren nu heller :o ! Men du ser ut å haft kul iaf! :D

2011-10-20 @ 13:43:07
URL: http://kovacevic.myshowroom.se/
Postat av: cmlh

oj den tingen i sanda var bare helt syk !

Fine bilder.

2011-10-20 @ 14:02:45
URL: http://cmlh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0