Höstkläder

Igår kände jag att fan min garderob är smockfull och de går inte in ett klädsplagg till och då måste jag snart börja använda jeans och de igen så slängde ner några av bikinisarna och lite klänningar och så i resväskan och tog upp jenas och lite tjockare tröjor. Kändes bra men samtidigt inte. Hade jenas på mig för någon dag sedan på kvällen faktiskt! Känns ovanlgit som fasen! 

Morgonpromand + styrka gjort idag och nu har jag precis sovit siesta en timme och ska nu vila lite till innan jag ska ge mig ut på en springrunda som säkert kommer va grymt segt eftersom jag vsrt sjuk och inte tränat på länge nu. Men nu är de nya tag och imorn är det återigen dags för tennis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0