Julen är räddad

Familjen har ett tag snackat om något som heter polvoron och ska va så himla gott nu hösten till vintern och så. De trodde inte jag skulle tycka om det för det tog ett tag för M att gilla de när hon kom hit men nu ÄLSKAR hon det och skojjar ni eller? Fan va gott det är!! 

Vet inte hur jag ska förklara vad det är men det är som en lite kaka i en plastförpackning med mängder olika smaker finns choklad med kokos inuti (min favvis såklart), andra med smak av mandel, olivolja, rosevin - ja allt verkligen! R köpte med sig första påsen hem för några dagar sedan och är ganska så säker på att han kommer hem med fler idag eller i helgen! 

Något mer som bara kommer till julen som är sååååå gott är en choklad Turron, skojjar ni med mig eller?? Så jäkla gott det är!!! Vi har redan hunnit ätit upp typ fem sådana eller något och många fler lär det blir. Snacka om att julen är räddad haha. 

Dessa godsaker alltså!! Här ser ni några av polvoronerna ;) Vet inte vad man säger på svenska! 





Kommentarer
Postat av: Albert Svensson

Hej

Behöver du få tag på Polvoron i Sverige så går det att beställa här: http://www.sarisaristore.se/prestashop/101-polvoron-goldilocks-classic.html

2011-12-12 @ 15:06:59
URL: http://sarisaristorese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0