Känns bra att klä på sig

Nu när det är svalare på kvällarna är det kul att klä på sig lite tjockare kläder typ jenas och långärmad tröja :) Igår när vi gick till lekparken gick jag klädd såhär (se bild under) och vi va tvugna att gå hem efter en timme för jag frös så mkt och då var det väl typ 20 grader och de känns pinsamt att säga men det är sant! När jag sa de till familjen idag skrattade dom åt mig haha. Kul att kunna använda lite av kläderna man har här nu! 


Jenasskjorta från Zara
Jenasen från Stradivarius
Skorna från typ DinSko



Så ska man ut efter kl sex behöver man minst så här mkt kläder om inte mer! På dagarna är det fortfarande varmt men då har jag ändå en perfekt outfit för eftermiddagen på stan eller längst stranden!


Kofta från Bershka
Jeansshorts från Stradivarius
Stövlar från Lefties


Soft outfit perfekt om dagarna just nu! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt! De svarta kängorna där tyckte jag om!



Ja, precis.. jag vill också vara social. Haha. Vitt vin blandad med cider till att börja med alltså ;D Jag har kört på enbart rödvin innan, dags att byta ut det nu då så ska jag allt försöka få ner ett glas utan spykänsla ;)



Haha tack! ;D

2011-10-21 @ 23:47:30
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: kusin-kusin Lovisa

Guu va snygga outfits. Tycker det är så fint med stövlar till skjorts med :)

2011-10-24 @ 00:04:52
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0