Kul när det händer

Nu var det ett tag sedan men har inte haft tid. Har verkligen haft fullt upp i två dagar nu därför är jag väldigt sliten och trött just nu! Men har iaf sovit lite siesta nu så lite piggare iaf!

Igår gick jag med A bort till köpcentret och tittade lite va som fanns där. Har velat ha ett par stövlar men inte hittat några jag tkt om och så såg jag ett par igår som inte fanns i min storlek då blev jag ledsen men när jag gick in i en annan affär fanns de massa! Jag testade typ alla och de var massa som var snygga men de slutade med att jag inte kudne välja så fick med mig tre par hem. Då blev jag glad! Ännu gladare när jag betalare och de bara kostade ca 700 kr för tre par stövlar! 






Ínte de bästa bilderna men så ser dom ut iaf! 

Hittade en väst på bershka också! Sedan gick vi vidare mot Decathlon som var målet med den långa promenaden i hettan. Där skulle jag leta träningskläder och fick med mig strumpor, linne, och löarkläder.


Värsting färgen på tröjan som jag gillar massa och ett par brallor! :) Perfekt för löpningen när det är svalare ute! 


Linnet!

Nu är jag alltså redo för löpning och allt, lite roligare i nya kläder! 


Det var gårdagen nu till fredagen! Morgonlöprunda med A i vagnen och styrka på det. Sedan hittade vi mer kläder igår till A två kartonger så de var bara att gå igenom allt det och se va hon kunde ha och inte så de har jag styrt med idag. Passade även på att städa lite i min garderob som bara blir fullare och fullare. Ansåg då att hur ska jag få hem allt?? haha


Har några skor bara det är en resväska haha. Nej men ska inte ha med alla hem men 14 par skor har jag här nu iaf!

Till min hjälp hade jag den här lilla sötsaken! Så kul hon lekte med sig själv typ.









Kommentarer
Postat av: Camilla

de skorna som var beige var jättefina :)

2011-10-20 @ 18:31:46
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0