Kvällsjobb

Tog lång sovmorgon idag eftersom att de inte är någon tennis denna vecka heller. Tråkigt men nästa vecka kör vi igen. Gick upp runt elva åt lite frukost och nu ligger jag i sängen igen och slappar. A sover och M är och handlar då kylskåpet stått tomt ett bra tag känns de som. 

Jobbar kväll idag 16-22 och de kommer gå fort, hämtar på skolan 17 sedan lekparken till 19 ca och sedan bad och middag och läggdags så de kommer rulla på fint tror jag! 

Har alltid ett glas med vatten när jag sover i fall jag skulle bli törstig och så där torr i munnen ni vet. Så glömde jag det igår och bara för de så fick jag ju ett sånt ryck i natt när jag vaknade och de va så irriterande för jag orkade ju inte gå upp heller så har legat och stört mig varje gång jag vaknat till så de första jag gjorde när jag vaknade var att ösa i mig vatten. Det var gott!!

Nu kommer maten, ska hjälpa till att packa upp. Ha en bra onsdag alla. Här skiner solen och det verkar va ganska så skönt ute! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0