Kvällspromenad

Idag efter maten och lite rödvin stängde vi på en film men jag kollade nog inte mer än 10 min innan jag blev grymt trött så jag sprang in i mitt rum la mig på sängen och somnade direkt. Vaknade 1,5 timme senare och shit vad jag sov skönt.

Då slängde jag på mig lite träningskläder och gav mig ut på en härlig kvällspromenad nu när det är lite kyligare framåt kvällarna är det underbart att gå ut och gå och det ser jag att det är jag inte ensam om att tka haha. Väl hemma blev de lite styrketräning och nu har jag precis kommit ut från duschen! Nu har alltså min träning börjat. Imornbitti blir det promend med A också och styrka efter det. Tisdag blir det löpning, onsdag tennis osv. ska bli skönt att komma igång igen. Speciellt nu när jag typ inte vart utanför huset på över en vecka då jag vart hemma med sjukt barn och jag själv vart dålig. 

Imorn har jag även tänkt att: Alt. 1. Sitta ute i solen och bara steka i kokosolja för att försöka få lite färg på min numera extremt bleka kropp innan jag ska laga världens godaste mat (lasagne). Alt. 2. Gå bortåt stan för att kolla läget i lite affärer och kolla om tatueraren har öppet eller om den är stängd. Sedan hem och laga mat! 

Det återstår och ser vad jag känner för imorn. I börjar skolan ordentligt imorn iaf så hon gå enda till 17 imorn då hon även har teater. Så nu börjar min "semester" igen haha. Så jäkla skönt :)


Brun brun kommer jag inte bli mer här i Aguilas men lite brunare än jag är nu iaf kanske man kan lyckas med. Detta är en bild från min och Idas misslyckade? utgångskväll. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0