Ledig onsdag och underbart väder

Ingen tennis idag Ulla har blivit sjuk så blev sovmorgon idag ist och det var inte fel. Är alltid så trött när kl ringer åtta på onsdagarna! Vaknade runt halv elva, käkade frukost och sedan slappade jag lite till. Satte mig ute i solen (mkt varmt idag) och läste i boken och sedan ringde M innan hon va på väg tillbaka från handlningen och sa att vi skulle gå ner till strandpromenaden en sväng och ta en öl.

Slängde på mig shorts och t-shirt och vi gav oss av och de va jättevarmt och skönt och massa folk på stranden, några badade till och med så jag tänkte att om det är skönt imorn så tar jag med A ner till stranden direkt efter morgonpromenaden och läser lite och bara har det gött! Får passa på nu för man känner att de blir svalare och svalare! 

Några öl och nötter senare traskade vi hemåt igen och lagade mat och nu har jag precis vaknat efter en skön siesta! Härlig dag i de härliga vädret måste jag säga :) Som pricken över i eller som gräddet på mosen ska jag nu hälla i mig en halvliver vatten och sedan ge mig ut på en löprunda! Lite varmt för de ännu men va gör de, då svettas jag extra mkt och de har jag inget emot för när jag väl är hemma vet jag att de väntar en sköndusch, skype-dejt och slapp framför tv:n.

Dags att röra på fläsket! Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0