Marängsviss

Shit fick värsta rycket och blev grymt sugen på marängsviss. Hur gott är de inte liksom? Kanske man skulle köpa till ikväll?! Det återstår att se! Egentligen inte men det är ju iaf helg och jag har vart duktig denna veckan. 

Ändrade planer i mitt jobbschema då M jobbar morgon och kväll. Slutade 14 och då hade jag precis lagat mat som vart mkt lyckad. Kycklinglår, potatis och morötter med lite god smak i ugnen. :) I följde med en kompis hem efter skolan så det är lugna dagen för mig idag. De skulle  göra croquetas så hoppas hon har med sig några hem så de blir vår middag idag :) 

Nu åker snart M iväg till jobbet igen så då tar jag med mig A inåt stan för att se om jag kan skriva ut pappret någonstans och leta frimärken. Sen hemåt bada barnen och slappa framför tv:n. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0