Ögoninflammation?

Igår var de ingen skojjig jobbarkväll. Eller skojjig och skojjig de gick bra med allt och så men mitt öga killade loss och ja, jag vet att man inte ska klia men det blir ju bara att man gör det. Satt och kollade på Sex and the city avsnitt i två timmar innan M kom hem från jobbet. Innan de hann jag prata på skype med mormor också :)

När hon kom hem och såg mitt öga sa hon att jag nog hade fått ögoninflammation. Fan tänkte jag. Läste lite om de innan jag somnade och är de bara virus kan de gå över av sig själv och man kan även hjälpa till med vanliga allergidroppar och de har jag här men har inte behövt ta idag för när jag vaknade var de bättre så de var skönt. Har inte kliat någe alls idag och de känns inte fel. Får se hur de blir nu imorn typ. 

Idag har jag haft en riktigt härlig dag, suttit ute i solen och läst i boken och de va grymt varmt och skönt :) Ska skypea lite ikväll tror och hoppas jag sedan ska jag ta mej ett bad och bara ha de gött! Ny jobbvecka imorn så bara ladda! 



Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

En ny tävling på bloggen! :D

Nämligen om ett smycke! In och delta vetja! :)



http://fotokobran.se/2011/october/taaavling.html#comment

2011-10-24 @ 16:56:18
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0