Reeeeeeeeeeeeegn :)

Idag har det regnat typ duggat lite mer nästan hela dagen :) så himla skönt! Hann med en morgonpromenad innan de. De har alltså vart kallt idag, brr.. men skönt! 

Lagat en ASGOD grönsakspaj idag som var hur god som helst verkligen och när jag började jobba på kvällen igen tog jag med mig barnen, I klippte håret och sedan gick vi och köpte glass och gjorde pannkakor till middag, mumsigt värre! Nu sitter jag och kollar på Sex and the City och äter vindruvor som är grymt goda. 

De andra kommer väl hem snart antar jag! Kl är ju snart halv elva. Imorn är de kort jobbdag då ska jag hinna med en löprunda på kvällen också tänkte jag. Blir nog bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0