Sååå gott!!

Idag gjorde M min dag typ! Sitter med A i knät och kollar på Friends som har börjat gå här nu varje eftermiddag runt 14. Älskar!! Då kommer hon och säger att idag har jag gjort stuvade makaroner och vad glad jag blev då. Vi har gått och snackat om det hur länge som helst men aldrig gjort det så det var grymt gott måste jag säga er. Stuvade makaroner med fläsk :) Mums! 

Nu är vit mätta och glada. Jag ska slappa lite nu innan jag ska förbereda (vad säger man på svenska?) kvällsmat är de ju inte, jo mellanmål tror jag man säger till A och I för efter skolan bär de som sagt av till lekparken i några timmar. 

Ska nog ta mig en varm dusch innan de då jag fryser lite om fötterna nu! 



Kommentarer
Postat av: Amaaaanda

Hej hej,

jag har en tävling på min blogg där du kan vara med och tävla om en hel uppsättning av depends höstlack! Hoppas du vill vara med och tävla

http://amaaanda.myshowroom.se/vinn-hela-depends-host-kollektion/#comment



Kram Amaaanda

Följ mig gärna på bloglovin också !

2011-10-26 @ 17:05:34
URL: http://amaaanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0