Söndag

och jag har sovit så himla bra inatt :)

Gick bort till köpcentret igårkväll för att gå på bio med M och vi såg Colombiana. Och Ja, de var spanskt tal och allt men jag fattade nästan hela filmen så det va kul:) Hemma runt halv ett då var det rätt i sängen som gällde! 

Idag började jag morgonen med massa lek med I. Nu har även R fått hosta och förkylning och allt. Det går runt så snart får man väl det igen, var typ jättemkt sjuk i våras när I gick i skolan så det är därför men de får man ta. Jag har ännu lite hosta och snorig men annars är det bra nu så det är skönt det iaf! 

Nu ska jag kolla på någon serie och slappa lite! Det är det skönaste man kan göra på helgerna verkligen för man blir så himla sliten under veckorna. Man märker att man gör något hela tiden typ! 

Om en månad fyller A ett år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0