Sverigepaket

Ringde på dörren och de kom en tjej från posten och lämnade ett stort paket till mig för ett tag sedan :) Hur mkt får man i när de får väga 2 kg egentligen tänkte jag! Halsbad, tidningar, brev, nytt id-kort, träningsbrallor, kläder och GODIS!!!!

Det bästa var djungelvårlen och den andra salta grejen och center kokos. Fan va gott!! Så fick ja en påse med lite smågodis också från mormor men hon visste inte vad jag tkt om så hon frågade min moster och hon sa surt så hela påsen bestod av massa färger och inte så mkt som jag tkt om men glad ändå:) Några lakritsbitar var det där i också som jag äter upp de andra bjuder jag familjen på! 

Surt är det värsta godiset jag vet, trodde alla visste att mina godispåsar alltid är svarta! Men tydlgen inte ;) Kul med paket och lite godsaker var det iaf :)

Nu ska jag undersöka vissa saker lite närmare och skriva brev till mormor när jag ändå håller på! 

Tack ni där hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0