Tisdag och solen skiner

men vad kallt det är ute! haha. Max 25 om dagarna nu och minst 15 om nätterna. Det är askallt, fryser typ hela tiden hahah. Men så äre! Vänjer sig väl snart hoppas jag iaf. Men kan ju faktiskt ta på mig också behöver ju inte sitta i t-shirt och shorts om dagarna. Men det är mest om fötterna jag fryser men HATAR att ha på mig strumpor, känns så himla instängt. Aja, så äre. 

Morgonpromenaden är gjord och nu sitter jag och gör absolut inget alls, läser bloggar typ. Ska försöka mig på att göra potatisplättar? potatisbullar? ingen aning om vad det heter. Gott är de iaf, jag älskar min farmors och blev så sugen på de för några veckor sedan så igår gjorde jag potatismoset och idag ska jag försöka mig på detta. Kommer garanterat inte bli så gott som farmor gör men kanske går att äta dom iaf. Hoppas de annars vet jag inte vad jag ska göra för mat, då får de bli korv och spaghetti, de enda som finns. haha. 

Suger lite att de inte finns lingon också så får äta med sylt men that´s life! Ska nog sätta igång nu så de blir klart innan A vaknar och ska ha mat. Ciao!




Kommentarer
Postat av: MICHELLE

Sv; Nej vad avis jag blir nu!

I stockholm går det bra, bor dock hemma nu och söker jobb, så är snart påväg upp igen :)

2011-10-25 @ 14:58:20
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0