Tisdag .

Igår tog jag fram täcket så nu sover jag med täcke och första natten den natten som va nu har jag sovit så himla bra. Gosat in mig i täcket och haft de jättevarmt och skönt :) Samtidigt som de känns lite sådär då de fortfarande är uppåt 30 grader ute på dagarna men jag fryser på kvällarna då de bara är typ 20 så. Därför efter kl 18 nu kan man ta på sg lite mer kläder och de är mysigt de också. Igår när jag gick till lekparken klädde jag på mig dessa sköna kläder. 




A har nu blivit så stor så hon kan ställa sig upp själv och är så nöjd då haha. 

Idag började jag morgonen med en morgonpromenad som alltid och sedan lite styrka efter det. Joggade lite lätt med barnvagnen i morse också så de va nice! Tog på mig bikinin, smörjde på lite cocosolja och satte mig ute i solen ett tag, såå skönt :) Måste passa på nu! De är ju inte så att man får så mkt färg nu för tiden haha. 

Nu är jag nyduschad och ligger i sängen och är trött och sliten, ska snart hämta I i skolan sedan slutar jag jobba då ska jag lägga mig och kolla Hollywoodfruarna och lite serier och sedan sova siesta. Imorn är jag ledig och då väntar tennisträning med Ulla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0