Tjohooo..

Torsdag och snart är de helg här igen! Idag när jag vaknade öste regnet ner och va glada vi var då alla här hemma :) I var glad för att då får hon ta på sig sin fina regnjacka och ta med sitt paraply till skolan och hur kul är inte det när man är liten liksom?? M var glad då fick hon ta fram sina stövlar och traska i till jobbet. R va glad för det var grymt skönt bara för det är inte så kallt ändå att de regnar! Jag va glad bara för då har jag en anledning till att dega hemma hela dagen och bara glida omkring.

Började dagen med att storstäda lite snabbt och nu är jag klar och ska göra mej en fruktsallad. Sedan är de dags att börja med maten och tänkte lyxa till de och köra svensk husmanskost ännu en dag - hemmagjorda köttbullar och potatis eller potatismos! Har inte bestämt mig en men tror att de lutar åt potatimos då jag gillar det mer! 

Får ge mig ut på en löprunda ikväll bara för att jag sitter inne hela dagen nu! Men va gör väl det?! I detta väder kan de väl inte mer än rulla på? Eller? Det återstår att se!

Nu ska jag fixa lite till! Ha en bra dag! 


En bild från i våras när det öste ner regn! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0